Kleurplaat Raket Maan

Marije andringa smit juf marije yurls onderwijs digibord ict leerktacht groep 1 en 2 kleuters. Als het donker wordt kun je de maan ziende sterren en planeten.

Raket Kleurplaat Uniek Kleurplaat Maan Archidev Kleurplaat Site

Schooltvnl is een videodatabase gevuld met educatieve en informatieve videoclips filmpjes fragmenten liedjes animaties lesvideos afleveringen tv programmas televisieseries videoverzamelingen en afspeellijsten.

Kleurplaat raket maan. Alle videos zijn afkomstig van de publieke omroep npo met name van de ntr. Kleurplaat van langnek uitknippen hoofd op ijslolliestokje plakken gleufje in nek prikken nek doorheen steken. Dat is erg ver weg maar er zijn mensen doe naar de ruimte mogen om te kijken wat daar allemaal te zien is.

Raket klokken. Knutsels en tekeningen bij kern 5. Rakket naar de maan.

Ik lig in bed en zie de maan hoog in de lucht hier ver vandaan ik doe mijn ruimtepak gauw aan ik moet nog even naar de maan snel stap ik in mijn raket. Bedankt voor je zoekopdracht hieronder vind je 5 kleurplaten van raket. Alle clips van de beeldbank zijn terug te vinden op schooltvnl evenals leuke programma.

Vogel Zit Op Een Raket Kleurplaat Gratis Kleurplaten Printen

Onderwerp Lucht Vervoer Gratis Kleurplaten Downloaden En Printen

Kinderen Maan Kleurplaten Astronaut Maan En Amerikaanse Vlag

Raket Kleurplaat Van Kleurplaat Raket Ijsje Wakashiraga Info


Reacties